Customer Support
Onze missie
Met een rebelse visie en focus op innovatie, duurzaamheid en teamontwikkeling, geven we projectinrichting een nieuwe impuls. We creëren inspirerende ruimtes die mensen en gemeenschappen versterken, met de kracht van samenwerking en technologie.
Daarom zijn wij op zoek naar een gedreven Sales Consultant om onze klantenservice te versterken en ons commerciële potentieel verder te benutten..
Samen ongekende impact maken.
Voor minder doen we het niet.
About the job
Als Customer Support Medewerker ben jij de schakel tussen verschillende afdelingen, klanten en leveranciers. Je maakt deel uit van de afdeling Customer Support, waar je breed inzetbaar bent. Van planning en uitlevering tot nazorg van kleinere orders – jij regelt het!
Ook ben je het aanspreekpunt voor servicevragen en doet er alles aan om klanten tevreden te houden. Daarnaast help je collega's met het checken en verwerken van orderbevestigingen. Je werkt hierbij samen met verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
Dit ga je doen
Bij BigBrands maken we onderscheid tussen kleinere orders en grotere projecten. Onze Customer Support afdeling is verantwoordelijk voor het inplannen en organiseren van leveringen van de kleine orders. Je bent hiervoor veel in contact met onze logistieke partners, leveranciers en klanten, zodat de orders op de juiste data en met de juiste voorbereidingen geleverd kunnen worden.
Samen met je collega’s duik jij vol energie in alle servicezaken – van garantieclaims en onderhoudsvragen tot reparatieverzoeken – jij zorgt ervoor dat alles snel en soepel geregeld wordt.
Bij het controleren en verwerken van orderbevestigingen merk jij afwijkingen of bijzonderheden goed op en schakel je direct met leveranciers om alles in lijn te brengen, zodat vervelende verrassingen in latere processen worden voorkomen.
Dit is wie je bent...
Jij fixt het wel! Je geniet ervan om zaken kloppend en gestructureerd te houden en schakelt gemakkelijk tussen verschillende teams en partijen. Je houdt het overzicht en weet met gemak de juiste prioriteiten te stellen. Daarnaast ben je accuraat, een probleemoplosser en toon je initiatief. Je blijft rustig wanneer de druk even toeneemt, bent sociaal en communicatief sterk. Je kunt je goed inleven in de klantbehoeften en krijgt er energie van om de klantbeleving te optimaliseren. Affiniteit met design en interieur, of bij voorkeur ervaring in deze branche, is een pluspunt.
Wat breng je verder mee?
Minimaal MBO werk- en denkniveau
Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
Minimaal 24-32 uur per week beschikbaar
Een flinke dosis eagerness!
Wat bieden wij jou?
Werken bij BigBrands betekent samenwerken in een informele setting met jonge en betrokken collega’s met een no-nonsense instelling. Dit doen we vanuit een geweldig pand in hartje Rotterdam! Waar het optimaal inzetten van je talenten centraal staat en je jezelf kunt zijn. Samen projecten neerzetten om trots op te kunnen zijn. Samen doelen nastreven en die ook realiseren. Door een ideale mix van ambitie, deskundigheid en gewoon doen.
Binnen BigBrands krijg je veel ruimte om jouw kennis en ervaring direct in de praktijk te brengen en je ontwikkeling verder vorm te geven. We dagen je uit om hier het maximale mee te doen. Bij ons vind je geen formele toestanden en dubbele agenda’s, maar ruimte voor initiatief en andere gave dingen.
Marktconform salaris
Bonusregeling
Telefoon, laptop, thuiswerkplek en wat je nog meer nodig hebt om je werk goed te doen
Aandacht voor jouw persoonlijke groei en doorgroeimogelijkheden
Korting op de mooiste designitems
25 vakantiedagen op basis van een fulltime contract
Een extra vrije dag op je verjaardag
Iedere dag wordt de lunch voor jou verzorgd
Leuke teamuitjes en events
Enthousiast geworden?
Word jij hier super enthousiast van?Dan komen wij graag met jou in contact!