Customer Support
Onze missie
Met een rebelse visie en focus op innovatie, duurzaamheid en teamontwikkeling, geven we projectinrichting een nieuwe impuls. We creëren inspirerende ruimtes die mensen en gemeenschappen versterken, met de kracht van samenwerking en technologie.
Daarom zijn wij op zoek naar een gedreven Customer Support medewerker om onze klantenservice te versterken en ons commerciële potentieel verder te benutten..
Samen ongekende impact maken.
Voor minder doen we het niet.
Jouw rol
Als Customer Support Medewerker ben jij de schakel tussen verschillende afdelingen, klanten en leveranciers. Je maakt deel uit van de afdeling Customer Support, waar je breed inzetbaar bent. Van planning en uitlevering tot nazorg van kleinere orders – jij regelt het!
Ook ben je het aanspreekpunt voor servicevragen en doet er alles aan om klanten tevreden te houden. Daarnaast help je collega's met het checken en verwerken van orderbevestigingen. Je werkt hierbij samen met verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
Dat betekent ook dat je ondersteuning biedt bij office management gerelateerde taken.
Dit ga je doen
Bij BigBrands maken we onderscheid tussen kleinere orders en grotere projecten. Onze Customer Support afdeling is verantwoordelijk voor het inplannen en organiseren van leveringen van de kleine orders. Je bent hiervoor veel in contact met onze logistieke partners, leveranciers en klanten, zodat de orders op de juiste data en met de juiste voorbereidingen geleverd kunnen worden.
Samen met je collega’s duik jij vol energie in alle servicezaken – van garantieclaims en onderhoudsvragen tot reparatieverzoeken – jij zorgt ervoor dat alles snel en soepel geregeld wordt.
Bij het controleren en verwerken van orderbevestigingen merk jij afwijkingen of bijzonderheden goed op en schakel je direct met leveranciers om alles in lijn te brengen, zodat vervelende verrassingen in latere processen worden voorkomen.
Dit is wie je bent...
Jij fixt het wel! Je geniet ervan om zaken kloppend en gestructureerd te houden en schakelt gemakkelijk tussen verschillende teams en partijen.
Je houdt het overzicht en weet met gemak de juiste prioriteiten te stellen. Daarnaast ben je accuraat, een probleemoplosser en toon je initiatief.
Je blijft rustig wanneer de druk even toeneemt, bent sociaal en communicatief sterk. Je kunt je goed inleven in de klantbehoeften en krijgt er energie van om de klantbeleving te optimaliseren.
Affiniteit met design en interieur, of bij voorkeur ervaring in deze branche, is een pluspunt.
Wat breng je verder mee?
Minimaal MBO werk- en denkniveau
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels
Minimaal 24-32 uur per week beschikbaar
Een flinke dosis eagerness!
Waar ga je werken?
Bij BigBrands werk je een dynamisch, no-nonsense team van betrokken collega's.
We werken in een informele sfeer vanuit hartje Rotterdam aan projecten waar we oprecht trots op zijn.
We geloven in de perfecte mix van ambitie, expertise en gewoon doen.
Je krijgt veel vrijheid om jouw kennis direct toe te passen en je verder te ontwikkelen. We dagen je dan ook uit om hier het maximale uit te halen!
Wat bieden wij jou?
Marktconform salaris
Bonusregeling
Telefoon, laptop, thuiswerkplek en andere benodigdheden
Een tijdelijk arbeidsovereenkomst, met uitzicht op een vast contract
Doorgroeimogelijkheden en persoonlijk ontwikkelingsplan, met opleidingsbudget
Korting op een fietsabonnement
Korting op designitems
25 vakantiedagen
Extra vrije dag op je verjaardag
Dagelijkse lunch
Teamuitjes en bezoeken aan beurzen en leveranciers om je kennis te vergroten
Enthousiast geworden?
Word jij hier super enthousiast van?Dan komen wij graag met jou in contact!