Over ons
Welkom bij BigBrands, waar passie voor design en functionaliteit samenkomen en we graag de verwachtingen van onze klanten overtreffen. Als toonaangevende projectinrichter leveren wij hoogwaardig meubilair en innovatieve oplossingen voor diverse projecten. Ons dynamische team groeit, en daarom zijn wij op zoek naar een gedreven Office Support Coördinator om ons team te versterken.
Waar ga je werken?
Als Office Support Coördinator ben jij de stabiele basis binnen ons zenuwcentrum in hartje Rotterdam. Zoals je misschien weet, zijn wij jong, groeiende en hebben we een gigantische drive om zo veel mogelijk bedrijven, restaurants, hotels, huizen en instellingen te voorzien van prachtige interieurdesign-items. We zijn niet voor niks al vijf keer FD Gazelle en willen de zesde keer graag ook weer FD Gazelle worden. Dit brengt een hoop energie, en soms een zekere hectiek, met zich mee. Jij vindt het heerlijk om hierop in te spelen! Wat vragen we zoal van jou?
Functieomschrijving
Als Office Support Coördinator ben jij onze nieuwe favoriete collega ;) Jij zorgt ervoor dat de heartbeat van het bedrijf blijft doorgaan, onze klanten tevreden zijn (zelfs op afstand), en ons prachtige kantoor functioneel en representatief blijft. Jij hebt het overzicht en weet precies wat er nodig is om alles op rolletjes te laten verlopen. Jij hebt de oplossing al bedacht als wij de vraag nog niet eens hebben gesteld!
Jouw verantwoordelijkheden omvatten het effectief managen van kantoor en faciliteiten, inclusief alle relevante aspecten. Je draagt actief bij aan verbeteringen binnen de gehele organisatie, of het nu gaat om innovaties in Google Workspace of andere initiatieven die de efficiëntie en samenwerking van collega's bevorderen. Daarnaast organiseer je succesvol kantoor gerelateerde evenementen die bijdragen aan een positieve werkomgeving. Je biedt ondersteuning aan het managementteam om soepele bedrijfsprocessen te waarborgen en voert diverse administratieve taken uit, variërend van financiële werkzaamheden tot personeelsadministratie en Marketing, zoals Social Media activiteiten.
Jouw profiel
De nieuwe collega die wij zoeken, is goed in plannen & organiseren en daarmee in ontzorgen. Je bent representatief, benaderbaar, energiek en je kunt prima zelfstandig werken. Je hebt oog voor details, je bent klantgericht, assertief en je voelt je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kantoor. Je vindt het heerlijk om de hele dag te schakelen tussen werkzaamheden. Ook onder druk houd jij je hoofd koel en weet je de juiste prioriteiten te stellen.
Beschik jij over MBO/HBO werk- en denkniveau en heb je minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol? Ben je tussen de 20-40 uur beschikbaar? Solliciteer dan direct!